Kept in the dust, hiding all the letters

Ja tack vare solen är jag fortfarande vid liv alltså. Hundra procent. Har haft några superbra dagar faktiskt. Iallafall umgängesmässigt, inte jobbmässigt eller ekonomimässigt. Men, sånt händer.
Har målat bord hos Sofia, ätit på kina med Tanya mfl, suttit på uteserveringar med diverse människor, spelat Cluedo (<3), spelat minigolf, haft sleepover hos Hanna, solat i Kvarnparken med Sofia medan vi livestreamade dopet, druckit öl och rosé på rådis/hos Erika/hos Hanna, cyklat en massa och hela dagen idag har jag haft folk hos mig som har druckit saft, ätit kycklingsallad, skvallrat och solat. Det var fint. Förutom min mensvärk från helvetet. Den sitter ännu i, trots flertal voltaren. Mår även illa och vill mörda någon lite. Ska ikväll fortsätta på reseberättandet, jag är jätteledsen över att det tar en sådan tid. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0