And if you move real slow i'll let it go

Ja som ni ser går det fort i svängarna. Idag har jag avancerat till mörkblått nagellack MED silverglitter ovanpå.

Igår hade vi en fantastisk kväll i kollektivet. Hanna lagade nigeriansk mat åt mig, Petra, Jill, Mikka och Sofia. Sen kom Bella och Ceasar. Vi drack vin och åt och diskuterade Petras kärleksproblem. Petra däckade efter en stund på golevt. Fia och Markus kom och vi spelade Ceasars sked-lek. Pratade. Lyssnade på musik. Låg på golvet och skrattade. Drack tequila med äpple istället för citron. Jag och Hanna somnade i soffan tillslut. Det var skönt. Ett tag iallafall. Klockan fem vaknade jag med ihopklibbad maskara, nacken i konstig position och tvn på högsta volym. Men men.
Idag ska jag äta middag ute med mamma, Marie och Louise. Hoppas det finns någonting som innehåller bacon. Jaja. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0