Sometimes it hurts instead

Ja och sen skjöt de ju äntligen Usama Bin Laden idag. Och han förklarades död på samma datum som Adolf Hilter. COOLT. Nej men jag tänkte skriva om "nya" saker och så tänkte jag bara på det. Annat nytt: ja jag har alltså fått jobb, eller ja. Jag bara gick in på Cityjouren med Frida och hon sa till killen i kassan att ja borde jobba där och sen fick ja jobbet typ. Det är typ en liten mataffär och jag sitter i kassan 90% av tiden. Det är kul!
Annat nytt: Mamma och pappa kom hem från Turkiet med en Onepiece till mig. Jag var skeptisk. Och jag provade den och den var varken skön eller mysig. *Besviken*
Fick också ett jättefint halsband och en gul tshirt. Ni vet ju att jag har ett nytt intresse för gult.
Och det snöade idag.

Kommentarer
Postat av: Räven

Snö?!??!??! OJ. Men. Vi har kallt vi också. 3 grader klockan åtta. Nu är det kanske tolv. Kanske. Känns kallt i alla fall.



& CITYJOUREN! Bra. & roligt. Att du tycker att det är roligt. & att du förmodligen får pengar. & att du har något att göra. Dör fortfarande lite eftersom jag bara har föreläsningar två förmiddagar i veckan. MEN. Nu har jag ganska mycket att göra, då är det bra. Haha. Å. Känner mig babblig. Lite nojig tror jag. Orolig. Måste göra min ansökan idag. Känns läskigt. Vill prata med dig.

2011-05-02 @ 15:38:28
Postat av: jonna

men åååh kul med jobb!!!! cityjouren, visst är det den som ligger där utanför frida bodde förut? kul!! kom hit och hälsa på snart. pussssss

2011-05-02 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0