Oh why would i want to be anywhere else

Okej nu är jag i mitt nya hem. Flyttade min säng och grejer igår och sov här första natten, det kändes bra. Det känns bra alltihopa. Igårkväll var varken Frida eller Petra hemma så jag satt och fixade med bilder och drack vin och firade lite för mig själv. Pysslade lite och somnade tolv.
Har jobbat idag fyra timmar och det var ganska soft, kom hem till Frida och drack lite kaffe. Petra droppade in också och vi planerade lite om helgen, vi ska fota på ett bröllop nämligen! Ska bli superkul! Och så är det Thai-festival i Borlänge också som vi ska på. Och jag måste ta mig till Stockholm imorgon för min bror ska få ett par nycklar. Men det är bra, då hinner jag träffa Jonna lite!
Men nu är tjejerna på jobbet båda två och jag sitter i köket och tänkte att ni kan få se lite av det iallafall + jag när jag dricker kaffe ur min gorilla-mugg + våra två sköldpaddor. Det är egentligen Fridas men nu är det väl våra kan man säga. De är ganska söta.

Kommentarer
Postat av: belle

DÖR. har alltid velat ha sköldpaddor. tjatar alltid om sköldpaddor haha beata blir irriterad bara jag säger sköldpadda nu för tiden!

2011-07-13 @ 15:48:21
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: Räven

haha åå ååå åå å måste komma & hälsa på i ditt nya hem (men då måste du se till att vi blir bjudna på middag hos din mor, för hon lagar så HIMLA GOD MAT! (hälsa det till henne!)) & du har sköldpaddisar! hahahah! vad äter såna?

2011-07-16 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0