Because i want to

Dålig på att uppdatera märker jag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, väntar bara på att få äntligen åka iväg! Allt som går runt i mitt huvud är vad jag ska komma ihåg att packa ner, hur jag ska göra på flygplatsen, vad jag ska ha i handbagaget, vad jag måste köpa innan, vad jag ska göra sista dagarna osv. osv. Jag fick veta att allt gick bra med mitt visum iallafall och det känns så himla bra. Och jag har redan lagt fram det mesta jag ska packa i min ryggsäck. Men jag har ändå panik över precis allting. Just precis nu satte det in.
Är kanske för att jag inte gör någonting just nu, har varit uppe i varv konstant ett par dagar. Vill sitta i Thailand med Frida och Petra precis just nu. Och bara sitta på stranden och dricka öl och känna att man inte vill vara någon annanstans i hela världen. Men snart så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0