Knock it off you too

Har en sån där hjärtskärande-kan-inte-ens-äta-dålig-dag. Vaknade till regn. Grått. Ångesten. Allt jag hör är pengar, hur ska jag tjäna pengar, vad ska jag lägga dem på, hur mycket, när, det är som ett mantra. Och känner att allting jag lärde mig förra året rinner av.
Idag ska jag tvätta några fönster, låna några böcker och sy om en kjol lite. Och sen ikväll ska jag träffa Linda iallafall, Frida och Petra också tror jag. Sen hoppas jag att jag mår bättre.
Igår såg jag Inception med Frida, den var fruktansvärt bra och jag älskar att gå på bio. Sen satt vi utanför och analyserade och Petra kom förbi och så såg vi en fallande eldboll/stjärna/komet/whatever och vi var helt förtrollande. Det får jag se som ett tecken, typ.

Kommentarer
Postat av: jonna

VI SÅG OCKSÅ STJÄRNSAKEN!!!! och jag tycker du ska skriv aen bok, den kommer bli jätte bra precis som du är <3 coh sen kan du sälja den och tjäna pengar. pusss

2010-09-14 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0