Dont turn around, it will hurt you again

Jag är sugen på te, extremt jättesugen faktiskt. Har nyss sett på Beck med mamma och pappa. Känna precis som en högstadiesöndag när man alltid var hemma och tittade på deckare och åt popcorn.
Igår var jag på Råshuskällaren med Linda och Jonna, var i stort sett helt nykter men det var trevligt! Tittade på något elektroband och minglade runt och drack gratis kaffe. Det var release för någon klädkollektion. Sen gick jag hem till Linda och försökte se på Sex and the city 2, men vi somna båda två i soffan efter ett tag. Sen sov vi kvar i soffan hela natten tills vi vaknade och då kollade vi klart på filmen. Det var skitmysigt, har aldrig sovit där förrut. Sen chillade vi fram tills tre. Då gick jag hem och fick inte duscha, för vi håller på att göra om en toalett och vattnet är av. Det är fruktansvärt jobbigt.
Iallafall åkte jag och Frida hem till Emelie lite senare och fick äta världens, alltså världens, godaste bullar! Dog lite. Drack kaffe också och lekte men gulle-Tyson. Att han blir mer och mer lik Sheldon är läskigt, exakt samma ögon!

Jag har föresten fått jobb! Eller ja, ungefär. Jag ska sy upp kläder till en teater som ska börja gå typ i december. Så det är inte ett långvarigt jobb, men iallafall ett väldigt roligt jobb! Ska få veta mer nu i veckan iallafall.

Kommentarer
Postat av: Frida

men åååååååååh! värsta perfajobbet för lilla dig ju! åh. så bra. så bra. så bra.

2010-11-08 @ 12:08:07
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0