Det vet du

Mår konstigt. Är stressad, snart sjuk och har verkligen inga pengar. Verkligen inga. Tur att jag bara behöver leva så i typ två dagar till. Äger just nu 23 kronor. Känner mig helt svag och trött så jag ska dricka te och lägga mig under täcket. Uäh måste plugga företagsekonomi också så får väl göra det då också. Och jag borde duscha, ordna ett jobb, fixa tyg till jackan, sluta köpa saker på röda korset, inte köpa kaffe för pengar jag inte har och allvarligt komma på ett riktigt koncept till min kollektion. Istället gör jag ingenting för jag orkar inte. Ingenting. Tyck synd om mig, trösta mig, krama lite på mig och hör runt om det finns ett litet jobb åt mig. Puss då.
(Tappade en glasskål i golvet idag inne på Indiska. Den gick sönder i tusen bitar. Jag skämdes ihjäl)

Kommentarer
Postat av: jennie

det kändes som att hela det här inlägget var tillägnat mig. jag har 20 kronor på mitt konto, skjuter upp allt pluggande hela tiden och måste fixa jobb. buäh!!

puss och kram

2010-02-24 @ 13:10:10
URL: http://meandwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0