All the gold

Eftersom att det är för mycket snö och kyla går inte tågen som dem ska, eller inte alls rättare sagt. Sen säger dem att bussar ska komma istället men när inga bussar kommer och det inte finns någon enda människa att fråga, ja då åker man hem till mig istället. Så gjorde jag och Matilda, vi pluggade och drack kaffe och åt godis. Det kändes lite bättre då. Sen ringde jag Petra och det var fintttttttt. Sen gick vi ner på stan och provade fina kläder, sen åkte Matilda och Frida kom ner, vi drack kaffe och jag fotade lite. Nu är jag hemma igen och gissa, jag dricker kaffe igen. Får se om jag kommer till skolan imorgo, det forstätter ju bara att snöa. Pappa åkte till Litauen idag så det är ff plus mamma. Jag ska färga hennes hår och göra massa popcorn ikväll. Det är planen, imorgon ska jag fika med Antonia och Linda tror jag. Skriver så jävla tråkigt nu, mest för att jag är trött och tänker på miljoner andra saker. Tack och hej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0