Dag 06

Min dag
Idag vaknade jag ungefär halv tolv av att Frida ringde. Hon förklarade att det var något krångel med mitt visum och att det inte hade gått igenom så nu måste jag lösa det på något annat sätt. Ville gråta lite. Trodde jag skulle slippa hålla på med det här mer. Sen gick jag upp, satt vid datorn medans Hanna gjorde sig klar för jobb. Sen åkte vi och köpte mat på McDonalds och så släppte hon av mig hemma. Nu har jag bara suttit här och läst på femtusen hemsidor och visum, tittat på recept till imorgon, pratat i telefon och ungefär ingenting mer. Jag är trött och bitter så det kommer nog vara en fortsatt dålig dag.

Kommentarer
Postat av: räviz

men. blir så irriterad. varför i hela världen ska visum vara så krångliga?

2011-01-01 @ 11:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0