It has got to be your love

Jag kan inte skriva, det är någonting med fingrarna kanske. Eller mest troligt mitt huvud. Kan inte riktigt formulera ord som passa situationen. Kanske för att jag inte vet vad jag gör eller riktigt vad jag känner. Inför nuet, det som kommer och det jag borde känna efter om. Iallafall är det någonting som blockerar och gör att jag inte kan uppdatera. Fast ska försöka lite bättre nu. Jag har nytt ätit en grape och sett klart nick and norah infinite playlist. Den är fin, har sett den tre gånger. Nu ska jag kolla på almost famous och äta choklad jag har fått av Frida, roligt nog är det med smak av tequila och lime. Bara för att jag är världsbäst på att dricka tequila (bara lite ironisk kanske). Igår firade vi Sandra som fyllde 20 idag. Det var roligtroligtroligt, jag tänkte inte gå ut först, sen tänkte jag gå ut bara ifall jag blev full och sen blev jag full och då tänkte jag ingenting alls. Vi spelade ölspel och jag och Emelie dansade med ballonger och gammal musik. Hamnade på etage och jag var full som ett ägg, köpte en sexa white russian och sen var det disko kan jag lova. Lyckades skriva fel kod på min mobil tre gånger och andra dumheter vi inte ska skriva om här. Framåt två drog jag och Emelie för att handla mat, sen blev hon hämtat och jag sprang, ja på riktigt jag SPRANG hem. Fast jag hade stannat till utanför Frida och satt mig på alfalten för att skriva en lapp om att det inte gick att få tag på mig, jag hittade bara ett kvitto och en kajalpenna så jag skrev ett kryptiskt meddelande som jag smög ner i hennes brevinkast innan jag sprang hem skrattandes. Kom hem och satte på en film medans jag klämde i mig min kebabtallrik och somnade sen hur gott som helst.
Det var en fantastisk kväll. Idag har det också varit bra, mamma kom hem med mat och sen har vi chillat hela dagen. Imorn ska jag plugga till högskoleprovet och sy så mycket jag hinner. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0