Nails for breakfast

Igår gick jag upp och kände mig 100kg tyngre än vanligt. Jag åkte till tåget och somnade raklång över ett tre-plats-säte och vaknade när tåget åkte in i Sandviken. Sen gick jag genom regnet till skolan och det kändes som hela staden svajade. Satt helt likgiltig på mönsterkonstruktionen och på sömnaden satt jag bara och bläddrade bland olika mönster för jag kunde inte tänka. Mitt huvud höll på att explodera och jag var rädd att min frukost skulle hamna på golvet. Av någon anledning började jag konstruera ett mönster till en klänning och sen låg jag med huvudet mot det kalla bordet. På lunchen pratade jag med Björn som tyckte att jag borde åka hem. Jag fick uppgifter att göra och satte mig på tåget igen, sov igen. Gick hem till mamma som tyckte synd om mig, kramade mig och kom med kaffe och mandariner(har blivit så bortskämd på senaste tiden). Sen sov jag länge och pratade med Petra på msn och blev kall och blev varm. Hela dagen var rätt dimmig. Den här dagen är likadan. Jag har tydligen smittat pappa så han kommer nog hem från jobbet snart och håller mig sällskap. Jag har feber.
Nu mår jag illa igen. Dsfkhdskd hejdå

Kommentarer
Postat av: jonna

tänk om du har svinis eller nått!!!!! hur blir det med bion? <23<3<3

2009-11-25 @ 20:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0