Leaving yesterday

Hallå i stugan, nu är klockan snart tjugo över sec och jag har inte skrivit blogg på hela dagen. Skamligt!!! Men jag vaknade sent och åkte ner på stan och mötte Frida direkt efter jag hade gått upp. Har köpt foundation och ett par solglasögon för mitt presentkort och fixat Olles present. Sedan gick vi omkring tills allt stängde, då tog vi bussen hem. Hela dagen har jag haft ont i huvudet och när ja kom hem blev jag helt yr och såg inget för jag hade så ont, tog en panodil och en ibumetin och la mig i soffan, var helt virrig, yr och illamående. Åt sen middag och trodde det skulle bli bra, drack 5 glas vatten och åt en mandarin. Ingenting fungerade!! Sen sätter jag på datorn och efter 10 minuter framför skärmen försvinner huvudvärken, jag vet inte om det är den fantastiska strålningen, något slags beroende eller kanske bara slumpen. Kom in på facebook och hade fått 96 kommentarer på bilderna jag la in igår kväll hahaha så jävla roligt att lägga in gamla bilder. Nu lyssnar jag på heroes med twiggy frotbite och funderar på att göra kaffe. Om ett tag ska jag åka till Bjursås (!!!) med Frida, Linda, Fia och Malin. Vi ska dricka vin, kolla på film och umgås. Trevligt blire tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0