No longer on my sleave

Okej ska göra som jag alltid gör och berätta min dag.
1. Hade religionsredovisning om Knutby som gick helt okej
2. Gjorde mitt svenska nationella muntliga test = höll ett tal. Det gick faktiskt bra trots omständigheterna!
3. Stannade kvar i fotolabbet med Antonia och kopierade mina tre mellanformats-bilder. Så skönt att vara klar med det.
4. Åkte hem en sväng och drack juice.
5. Fikade med Olle och satt en stund i solen, så jävla jävla fint väder.
6. Åt pizza med pappa.

Nu är klockan snart halv 8 och jag har inga direkta planer, det verkar som dem flesta ska vara hemma och inte göra något alls idag. Om inte Petra vill göra något så får jag helt enkelt sysselsätta mig själv.
Imorgon ska jag till kupolen med mamma och ner på stan och kika på mobil. Sen hoppas jag att det blir fest.
Känns som att något är fel, fast jag kan inte sätta fingret på det direkt. Har bara en konstig känsla i magen som vägrar försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0