I don't even know it myself anymore

Hej mina vänner.
Mitt liv känns pretty hopeless. Jag har tydligen börjat använda massor av engelska fraser också när jag pratar, utan att jag märker det. Palla. Det enda som jag typ är glad för är: våren som kommer snartsnartsnart, att få åka till göte bort ännu mer snart, min skål med vaniljyougurt och nötter-frukt-russin-müsli i som ja äter just nu och så klart dem som får mig att orka skola-jobb-vardag.
Igår sov vi hos Petra efter vi sluta jobba, vi såg en film vi skulle skriva recension på i skolan och så laga Rickard svingod mat som vi åt. Sen åkte Olle hem. Rickard städade. Petra försökte prata med Rickard när han städade och jag och Frida såg filmen. Sen somna Frida och jag försökte också men det gick inte. Sen efter 1½ avsnitt av 2 and ½ men försökte vi sova igen. Sen klockan tre vaknar jag av att någon sitter och hickar i vardagsrummet och sen får ja sms av Petra: "Vaken?". Rickard hade alltså blivit kalasfull och skulle ut i Norslund och halka omkring med sin hicka, vi slog då läger i Petras säng med min chipspåse. Sen kom Rickard hem och åt två snickersglassar. Vi somnade klockan fyra. Försov oss, som vanligt. Åkte till skolan typ 11 och hade textkommunikation sen foto b genomgång med Ernesto, verkligen snällast i världen. Vi ska få varsin nyckel som kommer gå in till mediahuset, labbet, fotostudion, skoldörren och själva klassrummet med alla fotoböcker osv. Hur bra som helst att vi får vara där hur länge vi vill och när vi vill.
Sen har jag umgåts med Sara under kvällen. Hon kom hem till mig vid halv sex och sen hade vi gossipgirl-maraton, åt äppelkaka och sen såg vi top model och kollade snygga väggdekorer på internet. Det var iallafall jätte mysigt.
Nu sitter jag här med min müsli och min sjukt smärtsamma mensvärk, funderar på att kolla med doktorn om ja kan få någon sorts värktabletter som faktiskt funkar, kan typ inte ens gå.
Nu ska jag prova mina nya tygskor som antagligen är för små. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0