Im high enough from all the waiting

Hatar när jag skriver verkligen det som är jobbigast i världen och ingen ens orkar kommentera. Jag vet inte ens varför jag skriver, eller varför jag sa allt igår som jag sa. När ja egentligen borde ha hållt käften och så kunde alla andra må bra och bara jag må dåligt. För inget bra kommer utav att jag säger vad jag känner. Jag är lika ledsen endå. Igår och idag har varit ärligt de värsta dagarna i mitt liv. Det är som att allting faller över nu, och alla är ledsna och det är mitt fel. Eller okej, inte bara men mycket mitt fel. Ingen förtjänar att må så här, inte ens jag. Åh jävla fsdklfrhdsajdfeiurj3w2. Dö.

Kommentarer
Postat av: anna

<3 <3 <3

2009-01-07 @ 19:47:37
URL: http://agarina.webblogg.se/
Postat av: anna

j ä d

2009-01-07 @ 19:48:17
URL: http://agarina.webblogg.se/
Postat av: jennie

låter konstigt, men jag vet knappt själv hur många gånger jag verkligen försökte skriva något till dig som lät bra. ett försök att vara upplyftande, som en mjuk kudde eller varma popcorn. :)

2009-01-07 @ 22:02:25
URL: http://jenniepie.blogg.se/
Postat av: Anonym

stina jag älskar dig mest av allt och jag vill inte att du ska må såhär. jag vill bara prata med dig hela tiden<3

2009-01-07 @ 23:37:57
Postat av: jonna

hatar att du mår såhär, hatar att någon överhuvudtaget ska behöva må dåligt. säger som den anonyma. och jag älskar dig, verkligen <3

2009-01-08 @ 10:03:40
Postat av: räven

lilla älsklingen. du vet vad jag vill säga. eller. du vet att jag vill säga en miljon saker & att jag önskar att jag kunde cykla/gå/ta bussen hem till dig & komma med filmer & glass & popcorn & tidningar & bara snackat skit. & det vet du redan så det böhöver jag inte skriva (fast nu har jag ju redan gjort det. igen) mina kommentarer till dig tenderar till att bli så långa. men. det gör kanske inget. snart kommer du hit. vi leker filmer & glömer det mesta. det blir fint. älskar dig.

2009-01-08 @ 10:14:23
Postat av: jennie

ja, det heter det. jag laddade ner det och blev jättepositivt överraskad. finastina själv :)

2009-01-08 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0