Pretty like spring

Nej för fan nu får jag ta tag i mig själv. Jag måste skaffa ett jobb. Och börja göra saker jag tycker är roligt. Som att sy klänningar. Dricka vin på vardagar. Göra utflykter. Speciellt som det utflykten jag och Frida gjorde igår, helt sanslöst fint var det faktiskt. Vid ungefär halv 11 på kvällen började vi göra mackor, kokade kaffe och hällde ner i en termos, satte på oss varma kläder, packade filtar och sovsäckar och kuddar, tidningar, frukt, popcorn, godis, skivor och gomorra på cd-bok. Sedan tog vi bilen och åkte iväg, köpte chips, stannade på en cigg och tillslut hamnade vi på en parkering med en amazing view. Vi slog läger där, drack kaffe, skrattade, lyssnade på stevie wonder, åt massor och sen självklart gomorra(som lästes upp av någon som lät som magnus betnér) som vi somnade till. Jag vaknade flera gånger under natten och det var sjukt läskigt för det hade blivit imma på alla rutor och det lyste ett stark ljusblått sken in genom fönstret. När klockan var 10 i 7 frös vi lagom mycket. Vi åkte hem till Frida och sov vidare där. Men en fin kväll/natt var det. Puss nu ska jag skriva klart mitt projektarbete och sen skicka det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0