Time to pretend

Måste kanske skriva om helgen, det känns som att jag inte har gjort det och så har jag ju missat att skriva att jag fick finaste filmen av frida i present, stina&frida genom tiderna. Det var galet fint.
Men fredagen då, skolan i två lektioner. Sedan vart det fika på kopparhatten där vi fick agera modeller av en fotograf och centrala stadsrum och en tjej från turistbyrån. Anledningen var att vi var dem enda som satt utomhus och fikade i hela Falun. Jag köpte 2 par byxor också, och två klänningar och en dyr bh. Sedan åkte jag hem och gjorde ingenting. Sen åkte jag till stan och mötte Tonia, Elin, Macke, Emelie och Tanya. Jag Tonia Elin och Macke åt på Maestro och sen efter lååång tid kom Petra och då åt hon med. Sen åkte vi till Emelie i slätta och drack. Skit dryg granne som kom in hela tiden och hotade med att skjuta Petra och snodde Emelies cigaretter och sen kom polisen och hämta han. Sen åkte vi buss till stan och sen mötte vi Rickard och så gick vi på Phone me. Det var väldigt roligt, väldigt. Jag som inte hade tänkt att dricka så mycket... Men iallafall var det ju roligt och så där.
På lördagen vaknar jag med världens bakfylla och kan inte ens ställa mig upp. Jag ligger i sängen till 4, sen inser jag att jag måste gå upp eftersom att det kommer människor hem till mig om några timmar. Jag mådde dåligt hela kvällen och det sög. På min egen 18-årsfest så blev jag inte ens full. Jag mådde så dåligt och hade så ont i huvudet men det var kul endå. Sedan gick vi mot stan och kunde inte bestämma vart vi skulle gå, överallt var det 20 eller så var det tråkigt. Vi gick iallafall till Banken som stängde om 25 minuter, det var helt dött. Jag drack inget och skratta bara åt Petra och Frida som dansa. Sen gick vi typ runt och vi åt mat. Sen gick vi lite till och sen vid kvart i tre gick jag och Frida hem. Hemma hos mig hittade vi en full Fia som hade försökt att städa. Hon drog hem och jag och Frida somnade på 2 sekunder.
Vi vakna typ halv 2 och åt frukost. Sen kom Petra och drack juice. Vi tog bilen och åkte till Frida, sen köpte vi nötter och cola och sen slängde jag flaskor och sen åkte vi hem till mig och kollade på sex and the city i flera timmar. Eller Petra somnade ju såklart. Nu har jag ätit massa mat och är trött.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0