I dont have much in my life but take it, its yours

Mina ögon är så trötta så dem faller ihop vilken sekund som helst och min novell är inte klar. Och den är jätte dålig. Har ingen handling och ingen kommer fatta något alls. Jag är bara så jävla trött på allt. Jag har femtusenmiljarder kläder på min säng och jag orkar verkligen inte flytta på dem. Jag kommer lägga mig på dem och somna. Jag har på mig mina tofflor som jag sydde i åttan. Dem är illgröna. Fodrade med fleece och utsidan är hårig med någon form av reptilmönster. Varför detta utseende har jag många gånger frågat mig själv. Neon grön har aldrig varit en favorit liksom. Jag jobbade med dem i typ en termin. Så sjukt jobbigt var det, kan ni ens förstå hur jobbigt det var för mig psykykiskt? Ironin flödar men det gör inte min inspiration eller fantasi. har ingen aning om vad jag ska skriva mer på min novell. Den måste vara två sidor och min är inte ens en och en halv. Bajs. Jag vill sova! Nu orkar jag verkligen inte hålla ögonen öppna. Det får gå som det går med min novell. Imorn slutar jag halv 5 och klockan sju ska jag på någon konsert som Olle spelar på. Jag är trött ännu en gång mina vänner. Thank you och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0