har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor

Imorgon har jag framkallning på filmen. Jag ska ta 14 bilder till. Det är snart natt. Iallafall fick jag alla rätt på provet och nu är jag försäkringsförmedlare. Slå det ni! Min hals kliar och jag har något i ögat. Imorgon ska vi ha religion också, se någon as tråkig film om islam. Jag sov hela förra filmen om judendomen. Eller okej, jag såg de första 3 minuterna och eftertexten. Sen ska vi lyssna på när någon pratar om kronofogden eller något sånt. Och så ska vi ha handledarträffar. Sen ska jag jobba, vi ska fika och få diplomen. Det ska inte Olle haha, han får inte träffa Robert Alexander. Sen ska jag börja ringa, läskigt värre. Jag vet inte om ja ska ta bilderna nu eller om ja ska gå upp en timme tidigare typ.
På tåget hem idag satt jag med Robin, jag fick en grön comhempenna och en fin nyckelring av han, snällt. Han tycker om mgmt också. Fett. Jag vill beställa från forever 21 alternativt åka till New York och gå i riktiga affären. Varför är det så satans dyrt att beställa därifrån? Fast helst vill jag gå på Primark, hatar mamma som ska till London på onsdag. Ska tvinga henne att köpa hem något fint till mig. Funderar starkt på att tatuera mig nu, jag vill ha iallafall en. Eller två. Men dem ska vara små och snygga och alla ska ba: åh det var var typiskt stina. För det är så jag vill ha det. Men jag kan ju inte tatuera in ett popcorn någonstans. Nu ska jag sova tror jag, fixar bilderna imorn. Och ni har rätt, tvåan passar mig mer men ettan är ju så satans snygg. Fan alltså.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jonna

men om jag och hanna + hennes kompis ska beställa från forever 21 säger jag till dig!! <3

2008-10-07 @ 12:17:14
Postat av: göteborg

mina vänner beställde från forever 21 i veckan, de får sakerna på fredag eller måndag. åh. vill. också. köpa fina grejer billigt.

2008-10-07 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0