i got a hole in my head

jag borde plugga matte och det ska jag strax.
jag måste måste måste få bra på provet annars slår jag mig själv
jag fick mvg i slutbetyg i bild&form. det är brrrrra
håller på i fotoscreenen nu, vi kommer antagligen få trycka våra tröjor nästa gång.
det är så jävla roligt. ska trycka om 473854358 tröjor och 2394638 väskor osv osv osv.

har träningsvärk i magen. det gör ont.
igår när jag skulle sova kunde jag inte sova haha. jag låg vaken skit länge
det var alldeles jätte varmt och det ända jag gjorde var att komma ihåg texten till
markolioo och linda bengtzings - värsta shlagern
JAG HATAR DEN LÅTEN! men jag kunde inte tänka på någonting annat. jag låg säkert i flera timmar och försökte komma på raden som kommer efter: "det börjar bra nästan intressant, ja ja men kanske lite väl bekant"
jag dör. jag var cp trött i morse och tog två koffeintabletter som inte hjälpte ett skvatt.

har nackspärr tror jag.
klagar jag för mycket i min blogg?
då ska jag kanske skriva något kul/roligt?
mjjjja vi är lediga på fredag, det är ett bra program på teve idag, jag får pengar imorn och jag lyssnar på the knife - kino och det var jätte länge sedan jag lyssnade på den.


erkänn man vill bara ha honom låsa in honom på sitt rum och ha han där föralltid.
(den sista bilden är vackrast i världen)

Kommentarer
Postat av: cimic

men gumman de var inte en dum fråga :P:P .. jag ska se vad jag kan göra eftersom jag inte bor i helsingborg, malmö lr kristianstad. Men jag kan kolla i helgen, men jag lovar dig inget. Vill du ha lack?vanliga svarta? lr beige?.. numrera gärna efter vilka du vill ha hlst :D:D...
jag ska se vad jag kan göra till helgen :D:D
ha det så jättebra :D:D

2008-01-30 @ 19:52:30
URL: http://misscimic.tjejsajten.se
Postat av: cimic

hej du!
de svarta och beiga/grå finns att köpa på hemsidan och det är rea..
http://vagabond.com/vagabond_product_list.aspx
för 400 kr..

2008-01-30 @ 20:19:57
URL: http://misscimic.tjejsajten.se
Postat av: Kramnets Adirf

Tryck lite grejer till mig också, va?!

Nu ska jag ha engelska. + att när du kommer på visit har jag ingen samhällskunskap = du slipper deltaga på veckans tråkigaste lekton.

Dessutom är Måns Zelmerlöw singel & jag ska ha honom. PUSS

2008-02-01 @ 09:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0