Och vara där man vill vara

förlåt. det blir inte mycke till inlägg så här på natten/kvällen. har inte packat upp min väska, har bara provat de transparenta linnet ja köpte. eller det kanske är en klänning, vem vet? jag är pank nu. snarare minus. vill köpa festivalbiljetter, studentkryssningsbiljetter och juldagenbiljetter till magasinet. har inga pengar. vill på siesta & peace and love & arvika & hultsfred & emmaboda. fast längtar mest till peace and love och så vill jag hemskt gärna på emmaboda. och siesta. eh jag vill ju på allt. och på roadtrip och till danmark och överallt i världen. jag vill packa en brun fyrkantig väska och sen sätta mig på ett tåg mot ett varmt land med god mat och billig öl. vill köpa en polaroidkamera eller en sån där diana som är ljusblå. mest av allt vill jag vara kär.

Kommentarer
Postat av: anna

jag vill också till siesta. och danmark. och på roadtrip.

och så vill jag till falun också.

2008-12-10 @ 23:45:59
URL: http://agarina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0