littlest things

okej nu är det typ halvt bestämt att ja ska klippa mig och färga om håret.
antagligen blir de mycket kortare och mörkbrunt. orkar inte ha samma frisyr 562385684 år
iallafall skulle det vara kul om NÅGON av mina ca 2 läsare kunde kommentera om det.

på fredag ska jag tälta mitt ute i skogen med frida, petra, tove och tonia.
allt pga. mitt dåliga betyg.
det blir nog bra.
helgen efter de blir de göteborg och har äntligennnn hittat vandarhem nu :D:D:D:D::D:D:D:D
det blir typ håkan, stan, frida, agnes, jonna, + massa andra, party och sist men inte minst besöka frida stenmarks berömda bostad och spela på hennes rosa playstation. kan de bli bättre? 
sen fyller ja år den 25 och då är det ännu mer party.
 
nu måste jag läsa 54 sidor i min engelskabok. fun

Kommentarer
Postat av: Agnes.

Kör på att klippa tycker jag, man kommer ingen vart i livet om man inte chansar^^<333

2007-08-30 @ 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0