Har inte glömt

Hej finisar!
Har egentligen varit hemma sedan i onsdags men herregud, har aldrig i mitt liv varit så trött. Men nu har jag haft tid att äntligen få sova tills jag känner mig helt utvilad igen. Trots det har jag blivit sjuk och är lika trött igen. Och jag minns knappt hur man skriver. Eller hur man pratar flytande svenska. Måste hela tiden säga varannan mening på engelska för att jag kan inte formulera mig. Men jag ska försöka skriva. Och kanske berätta om resan, vill ni det? Vet inte om någon har läst vår reseblogg, men även om ni har det så har vi ju inte varit speciellt duktiga på att uppdatera eller att skriva detaljerat om de platser vi har varit på och alla människor vi har träffat. Så därför kanske det hade varit kul. Jag kan börja imorgon med Ecuador. Nu ska jag försöka sova och bli frisk. Puss!

Kommentarer
Postat av: belle

STINISEN! HEJ! åh ja vill veta allt läsa allt speciellt om alla djur & deras barn & all spännande mat du måste ätit & nya vänner & vilket var det häftigaste du gjorde? vilket var det farligaste djuret du klappade? åh åh åh PUSS

2012-05-07 @ 12:42:00
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: räven

vill ha mer mer mer & allt allt allt & instämmer på alla belles frågor & ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH DU ÄR I SVERGIE IGEN uppdatera plingpling ofta ofta ofta! & kom till götebooooorg!

2012-05-07 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0