I am here to relive it

Jävla internet. Trodde jag uppdaterat bloggen två gånger från min telefon men nejdå. Så här är inlägget jag skrev i fredags mina friends:
Idag är det fredag = jag har varit hemma i mer än en vecka. Så sjukt. Tiden här bara går. Man gör ingenting alls men på något sätt så rinner tiden bara iväg. Om någon timme ska jag och mamma åka till Eskilstuna. Min morfar har varit tvungen att flytta ur sitt hus in i en lägenhet i ett 55+ hus med sin katt. Så nu ska vi rensa ur huset som han och mormor har haft i 50 år. Mamma tycker att det ska bli superjobbigt. Jag är så peppad att jag inte kan sitta stil. Koppar och fat från sjuttiotalet, tapeter från sexiotalet, kjolar från femtiotalet, mammas gamla skolväskor, mosters små parfymflaskor, morfars hattar och framför allt, allting som har med mormor att göra. Kommer fylla hela bilen med grejer!
Imorgon ska jag försöka ta mig tillbaka till Falun igen, antingen med tåg eller så kommer kanske Emelie och hämtar mig där nere. För på kvällen ska vi till Elin ute i Svärdsjö och verkligen hänga. Dansa, dricka sangria, prata, spela spel och allting sånt där man gör. Och eftersom att vi inte har gjort det på så länge ska det bli så fint. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0