I can see no other

Håller på att skriva Ecuador del 2 men pausar lite så ni faktiskt får mig live någon gång. Sitter just nu i mitt vardagsrum där jag har gjort ett litet kontor med min dator, hundratals papper, pennor, tidningar och anteckningsböcker. Ska försöka ordna med jobb och andra planeringar. Lyssnar på Justin Bieber, smörjer in min tatuering, jag gjorde ju en liten i Mexiko innan jag åkte hem men det har jag inte skrivit om än. Den ser ut såhär:

Annars håller jag på att catcha upp alla serier jag missat, tankar Glee och ser fem avsnitt av Gossip Girl och somnar framför Modern Family. Älskar det. Nu ska jag dricka kaffe och sen får vi se vad den här dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Sara

stina jag saknar dig. det är kul att läsa om hur du har haft det! verkar heelt underbart ju! vart är du i sommar? <3

2012-05-10 @ 15:48:36
Postat av: räven

å gullig fint med HANDSKRIVET älskar handskrift ifall det inte är nån som skriver fult vill säga men då vore man ju knäpp som tatuerade in det

2012-05-10 @ 22:54:07
Postat av: Stina

så himla fin <3

2012-05-10 @ 23:16:51
URL: http://werewolfbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0