You don't need no memory

Dagarna bara går. Jag är aldrig hemma. Sov i min egna säng två nätter förra veckan tror jag, resten hos Hanna. Man bara hänger där som en fritidsgård, dricker vin, tittar film, äter så himla mycket popcorn, har efterfest, lagar mat, sover flera stycken i en säng, ligger och hånglar med någon under en filt, röker vattenpipa, går fram och tillbaka till bussen, köper kebab på pizzerian 20 steg bort, går och lägger sig för sent, går upp för tidigt och mår bra. Har börjat simma ju, känns så fruktansvärt bra. Har tillomed ett simkort nu som är laminerat med en bild på mig. Blir nästan tårögd. Något annat som gör mig tårögd är hur jävla dyrt det är med vaccin?! Igår var jag och Frida på Vaccinationskliniken och gick igenom alla vaccin vi måste ta. Vi hade redan kollat upp att vi behövde gula febern och malaria vilket går på typ 800kr. Sedan övertygade läkaren oss om att vi måste ta rabiesvaccin eftersom att vi ska arbeta med djur och om man får rabies så dör man med hundra procents chans. Den var dock lite roligare att ta för vaccinet i sprutan var illrosa. Inte så kul att vi måste ta tre stycken som kostar 720kr/st. + ännu ett vaccin som går på några hundra. Jag är ruinerad! Jag har föresten instagram (så lame att jag skriver det här, men jag vill ju följa er om ni också har!) där jag heter stinalovisa, lägg till mig för sjuttsingen.

Kommentarer
Postat av: räven

dör lite. bara en månad kvar tills ni åker & se på vaccinet som nåt positivt, sånt brukar väl hålla ganska länge & så slipper ni dö- kanske skyddar de även mot såna parasitmaskar & grejer? (hoppas ändå liiiiiite på att nåt djur ska bygga bo i er. sånt är så himla fascinerande att jag dör) puss

2012-01-19 @ 15:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0