What if it is scientific

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår var en väldsbäst dag så cirka tusen saker, först och främst att bara få vara och hälsa på hos Agnes, att få klappa på hennes huvud och bli bjuden på godaste maten, att gå promenad och prata på ett sätt jag bara gör med henne, att sitta på hennes säng och se hur lycklig hon är just nu. Osv.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg slutet på Wallanderfilmen och borstade mitt hår. Färgen blev helt okej jämn och mitt ansikte ser inte lika sjukligt ut längre. Tack peeling.
Det sista du sa högt? "Nä det ringer inte, det är sms"
Det senaste någon sa till dig: "Stiiiiina det ringer på din telefon"
Vad har du druckit idag? Te, c-vitamin, kaffe, kaffe, cola, kaffe, juice.
Vad var det senaste du åt? Leverpastej och gurk mackor.
Vad var det senaste du köpte? Kaffet i Söderhamn.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Svart.
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och typ stilla.
Godaste glassmaken? Citron/vanilj. Eller cheesecake.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njä men vad vet jag?
Sover du tungt? Oftast, eller ja jämt.
Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta nej.
Trivs du med ditt jobb? Haha. Nej.
Favoritklädsel? Alltså något jag känner mig fin i.
Favoritlåt just nu? Fun - We are young. Bara för att.
Vad ser du om du tittar till höger? Papperskorg, cpskivor, skrivare, mus, musmatta, penna, sladdar.
Vad gör dig glad just nu? Att jag äntligen har orkat färga håret, att jag ska simma imorgon och att jag ska prova att laga Agnes mat imorgon.
Vad ska du göra härnäst? Byta om till pjamas, göra te, lägga mig i sängen och titta på någonting.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Väldigt neutralt, lite ångest över saker som ska fixas, men på ganska bra humör.
Favoritgodis? Vit choklad.
Kläder just nu? Svarta strumpbyxor, grå sockor, hudfärgat nattlinne, gråmelerad tshirt, tax-halsbandet och ett trött face.
Sommarplaner? Tror det lutar åt Europa-luff om plånboken tillåter, annars har jag bara tomorrowland planerat! Och typ hälsa på Petra i London.
Hur många kuddar sover du med? Fyra i vanliga fall, nu har jag tagit en till Hanna för att jag sover där så ofta.
Morgon eller nattmänniska? Natt. Önskar jag var både och.
Vad är viktigast för dig? Mina nära såklart.
Är du kittlig? Överdrivet mycket.
Snarkar du? Nä.
Stjärntecken? Vågen.
Äckligaste insekten? Saker med långa smala ben, typ harskrankar, gräshoppor, osv. Uääähhh.
Stökigt el välstädat? Städat överallt förutom på mitt rum.
Vad längtar du mest efter just nu? Just nu Isla Mujeres i Mexiko, vi ska dit och googlade lite och det ser så himla mysigt ut, dör vill vara där NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0