För ingen såg dig ändå

Ser så förjävlig ut idag. På riktigt. Har sovit fyra timmar på en soffa med en liten liten filt och med ett fönster öppet så nu ska jag ju bli sjuk också. Passande. Hanna skjutsade mig till sjukhuset. Tog min sista rabiesspruta med Frida, köpte en myggnät och sedan satt vi i sjukhusets bibliotek och fixade med diverse. Dog och drack kaffe och längtade. Mamma ville bjuda på lunch, jag och mitt grinchenface tog bussen ner på stan och åt vegetarisk buffé på åhlens. Köpte en present till Sunken som fyller 22 år idag och åkte sedan hem och är zombie men orkar inte sova. Ska duscha och ikväll ska det nog ätas på Bishops arms om jag håller ut så pass länge. Imorgon jobbar jag sista dagen på Subway och då är det även en vecka kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0