What you say is what i give you

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
jag var elva år, gick alltså i femman, slingade håret i hätta, hade endast kläder från jc, var bästis med josephine och vi gjorde moderepotage i vår klasstidning, gick på disco med lila hårmaskara och rosa ögonskugga, åkte till laos och hälsade på min föredetta hund, lyssnade på typ jennifer lopez, britney spears på allt min bror lyssnade på = system of a down, nightwish, annat oljud.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
var tillbaka på phi phi sedan ett par dagar tillbaka, vi hade solat och badat hela dagen och sedan gått runt och slötittat på kläder, jag köpte en tshirt och på kvällen var vi på hippies. var pepp och glad. jag träffade en kille från köpenhamn som hette rasmus som älskade samma musik som jag, han var dj och han sa att jag borde komma och sitta med han och hans vänner, men jag glömde bort det. sedan ett par timmar efter mindes jag han och tvingade med mig petra för att leta efter honom över hela stranden. vi hittade han tillslut och sedan satt jag med honom hela kvällen.
3) FEM SNACKS DU GILLAR?
popcorn!!!!!!!!! chips. klubbor. vit choklad. djungelvrål.
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
okej, random ur min översta lista: death cab for cutie - a lack of color, drake + rihanna - take care, kavinsky - nightcall, florence + the machine - hurricande drunk, jonathan johansson - stockholm.
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
om jag blev det nu alltså? då skulle jag åka bort igen efter sommaren, länge. & ta med mig någon såklart. köpa en lägenhet kanske och fina kläder och möbler. bjuda på drinkar.
6) FEM DÅLIGA VANOR?
blir knäpp när jag är för full, biter på mina naglar, låter alltid min ilska gå ut över min mamma, kan aldrig avsluta någonting och oroar mig så mycket i onödan.
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
hitta riktigt fina saker second hand, äta supergod mat, festa, hångla (lol) och skriva/rita/sy.
8) FEM SAKER DU VILL GÖRA I ÅR:
ha det jättefint i syd/centralamerika, bli brun, åka på tomorrowland, flytta till en annan stad och kanske bli lite kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0