Never needed anything else

Å nu är min sista helg här slut och den var helt perfekt verkligen. I fredags jobbade jag på Subway, kom hem och åt min sub med vin och cola helt själv och njöt av att inte behöva jobba så jävla länge. Sen kom Hanna och hämtade mig, vi hämtade upp Bella och åkte och handlade sjukt mycket gott och åkte till Hanna. Rökte vattenpipa, skypade med Petra, såg på 21 och pratadepratadepratade tills vi somnade.
Gick upp tidigt på lördagen, gjorde mig klar och tittade på tv med Hanna tills Frida hämtade upp mig och vi åkte till öb för att handla det sista till resan. Vi drog en vända på systemet också och sen var jag tvungen att åka hem och städa hela huset. Hetssminkade mig och drog på mig någonting svart. Frida, Sofia, Elina, Fia och Emelie kom och vi beställde pizza. Elin och Hanna kom. Sen fick jag och Frida öppna vår hejdåpresent som var så sjukt bra. Alla saker man behöver på en resa typ. Efter det droppade fler människor in och vi hade det extremt bra. Runt tolv gick vi ner på krogen, några på Victucella och resten + jag på Etage. Där känns det som att jag var i några minuter innan det stängde. Då gick jag till Maestro och träffade Olle och Philip, satt och åt pizza med dem medan alla väntade och blev skitsura på mig. Tillslut kom jag och vi gick hem till mig och hade efterfest, förstår inte hur alla orkade. Det blev så utflippat och roligt att jag somnade först klockan åtta. Och vaknade halv elva dagen efter, kul.
Städade, diskade, slängde flaskor, torkade golv osv. När jag var klar kom mamma hem och jag somnade likt ett kadaver i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0