Somethings i leave behind

I fredags: Gick runt på stan med Jonna och Hanna, lite Petra också. Sen jobb. Efter det åkte jag till Mikkan för födelsedagsfest. Visade sig vara riktigt trevligt. Lärde mig hur man dricker upp en hel cider på tre klunkar men ett sugrör. Åkte dock hem vid elva med mina sambos och somnade som en stock.
Igår: Jobbade några timmar. Satt i sommarens sista sol på Bryggkaféet med Sofia och Frida. Drack några koppar kaffe och planerade min födelsedag. Åkte hem och drack öl och sminkade mig tillsammans med Frida. Efter att ha peppat lite kom Antonia också. Sofia skjutsade oss till Therese där vi var några timmar och drack en varsin Wild strawberry, fan sista gången. Det är så jävla äckligt egentligen. Ska börja med öl bara. Jag Frida och Antonia blev hämtade av Hanna och Jonna. Vi åkte till Hanna och drack lite mer av strawberryskiten. Spelade Tekken 6 och ville inte gå ut för det var så satans kul. Men vi gick tillslut iallafall, minus Hanna. Vi gick på nya klubben. H/WAII. Det var rätt fett. Eller hade varit om jag var full och pepp och inte skulle jobba dagen efter. MEN jag dansade mig iallafall svettig, rökte några cigg, välte några glas, minglade runt och hade en silvrig kjol på mig så man ska inte säga att jag inte försökte. När folk började puttas runt fick jag tillslut nog, hämtade min jacka och planerade att GÅ hem. Seriöst, det är det sjukaste jag har sagt. Det slutade med att jag satte på mig alla mina kläder och satte mig på en stol i entrén och satt där till klockan två. Det blev ett bråk i garderoben och jag fick en snubbe på min näsa. Då gick även Jonna och Frida och hämtade sina grejer och så gick vi. Jag var nöjd. Och trött.
Idag: Upp vid tio och kände ett stort "YEY!!!!!!" för jag var inte bakis. Trött och sjukt sliten men mådde endå helt okej. Åt frulle och sa hejdå till Petra för ännu en vecka och har sedan jobbat. Och pratat engelska i sju timmar alltså. Det är soft. Ätit massa sushi och yakiniku, städat och annat. Åkte hem och var lite less. Men efter att ha sett lite Gossip girl, ätit mer sushi, landat så känns det bättre.
Imorgon: Ska plocka lingon med mamma och sen kommer Anna hit från Vansbro så förhoppningsvis blir det att hänga!
Nu: Sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0