Now you're just somebody that I used to know

HALLÅ det går så snabbt hela tiden. Idag är det fredag igen alltså. Har ingenting sammanhängande att skriva så det får bli så här:
- Igår såg jag Crazy, stupid, love med mamma och den var så himla bra. Grät. Och sen när den var slut får man såndär verklighetsfobi och inser att fuck det där var ju en film, inte på riktigt. Människor är inte sådär roliga och modiga och lysande som man tror några sekunder efter. Men det var verkligen värd att se hur som helst.
- All övrig tid har jag jobbat och sytt, astråkigt men sånt är väl livet. Har träffat Hanna lite dock, det är trevligt som alltid. Och mina och Fridas 2timmarshäng när hon kommer hem från jobbet. Måste verkligen skaffa mig lite mer av ett liv.
- Några av mina auktioner gick ut igår. Slutade på 1070kr. Känns lite fett med tanke på att alla saker jag sålde har jag typ köpt för 10kr/st.
- Nästan bäst av allt denna vecka: Jag ringde till Myrorna och frågade om den där blå fotöljen fanns kvar, det gjorde den och tydligen fanns det en till. Pga platsbrist hade de sänkt priset till 25kr per fotölj. Dog. Åkte och hämtade dem med mamma. Nu står båda i mitt lilla lilla rum och man kommer knappt in. Haha. Men så fina och blå. Köpte en gammal ljusturkos väggklocka också med inbyggd äggklocka. Man skulle kunna tro att jag ska flytta in i en ny lägenhet. Det ska jag inte.
- Nu är det HELG. Det ska jag fira med att måla mina naglar. För jag får inte ha det på jobbet. Petra är hemma och imorgon har jag veckans enda sovmorgon. Ikväll är det idol och Hanna ska komma hem till oss och laga afrikansk mat. Om ett tag ska jag hitta på något kul med Fia.
- Jag har börjat lyssna på musik igen. Slutade HELT med det när jag började lyssna på filip&fredrik/sommarprat/p3 dokumentär på ipoden och tog bort all musik. Samt att vi inte hade något internet. Och Petra hade bara Lars Winnerbäck skivor hemma. Och då lyssnar jag hellre på borr i väggen eller damsugarljud. Här är till exempel en fantastisk låt.
- Om fyra dagar ska jag boka en resa. Kan berätta mer om det när jag har bokat min biljett för det blir inte verkligt försen då.
- Jag träffade min vän Robin igår och vi bestämde att han ska färga mitt hår, har inte färgat hos frisör på ungefär 8 år. Därför är jag superpepp och tänker låta honom göra i princip vad som helst.

Kommentarer
Postat av: belle

okej

1) lägg upp bild på fåtöljerna!

2) vart ska du resa? till skåne? ja! :))))))))))))))

3) GÖR EN MAKEOVER. eller. du är ju skitfin i långt & brunt. men ändå CHANGE IS GOOD osv. vet inte. är väldigt babblig idag. därav spam. hahha. asdfghgds

4) brev kommer i slutet av nästa vecka!

2011-10-21 @ 17:39:52
Postat av: räven

men hallå man kan ju inte köpa två fåtöljer för femti spänn totalt dör så gör man ju inte det går ju inte nä men fint & puss & kram

2011-10-23 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0