Om du ser en väg som leder bort

Bästa maträtt? Jag älskar ju bacon på allt. Knaperstekt bacon. Men alltså thaimat är det jag äter allra helst. Och chili con carne. Och så typ minimajs och vattenkastanj. Tsatsiki. Grillad kyckling. Grillat överhuvudtaget. Och spagetti. 
Bästa efterrätt? Cheesecake! 
Bästa dryck? Kaffe och cola. 
Hatdryck och maträtt? Vitt vin blandat med sockerdricka. Spyr. Det värsta man kan äta är typ .
Bästa alkoholdryck? Rött vin. Rabarbercider. Öl. Tequila. White russian.
Använder du smör på smörgåsen? Ja!
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis skulle jag nog säga. Men skulle lika gärna kunna köpa en påse dumle. Men det är nog dyrare. Eller djungelvrål.
Bästa soppan? Morotsoppa. Speciellt den som jag åt hos Frida en gång men som jag aldrig fått receptet på. Och tomat&pastasoppan som Frida och Anna gjorde när jag hälsade på i Västerås.
Favoritglass? Har inte jag svarat på en sån här glassfråga nyligen? Har för mig det. Svarade nog cheesecakeglass eller half baked. Och det stämmer fortfarande.

Hur mycket shoppar du för varje månad? Oj nu när jag är fattig är det väldigt lite. Handlar bara på loppis och på second hand. Skulle säga kanske 200 i månaden.
Har du mer skor än kläder? Nej.
Favoritplagg? Klänning. Kan man svara så? Eller måste det vara specifikt? I så fall några av mina tre par jeansshorts. Har de minst fyra gånger i veckan.
Favoritfärg på kläder? Svart eller egentligen vilken färg som helst.
Favoritfrisyr: Har det alltid utsläppt helt vanligt typ. Kanske lite hårspray i.
Bästa mönster: Något paisleymönstrat kanske.
Bästa accessoar: Ett fint halsband. Eller en skrikig väska.
Bästa underkläder: Har mest svarta underkläder. Men så gillar jag tunna bh:ar som inte känns så mycket.
Hatplagg: Jag skulle vilja kunna ha fler byxor men av någon anledning passar jag inte i byxor. Har typ ett par jeans liksom. Så därför hatar jag jag byxor då.

Har du barn? Haha å nej.
Är otrohet okej? Nej
Älskar du någon? Såklart!
Betyder familjen mycket för dig? Ja det är klart.
Vart åker du helst på semester? Hm. Många ställen har jag bara varit en gång. Men jag gillar ju Thailand, London och Bali. Och alla har jag ju vart på mer än en gång.
Bästa klimatet? Sol och kanske 23 grader och så kan det komma lite svala vindar då och då.
Hemmafest eller krogen? Det blir ju alltid först hemmafest och sen krogen. Och jag har alltid roligast först hemma hos någon så jag säger hemmafest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0