Helt naturliga orsaker

Ja nu den här helgen också snart slut och hallå den har varit typ bäst! I fredags åkte jag med Petra ner på stan efter lunch, provade så jävla mycket kläder på rean men det slutade med att jag bara handlade på röda korset som vanligt. En sjukt tight limegrön baddräkt/body, en svart klänning med broderi på och ett discobollslinne. Så fint. Efter det mötte vi upp Sofia, Elina, Linda, Frida och Therese och så satte vi oss på Kopparhattens uteservering i solen och hade det världsbäst. Cyklade hem vid fem, åt middag med mamma och pappa på verandan och chillade med rose tills solen gick ner. Då pysslade jag med diverse samtidigt som jag såg Jakten på lycka och åt baconchips. Råkade kolla på en sjukt psykad zombiefilm fram till två på natten då jag somnade.
Lördagen började vid 10. Jag gjorde mig klar och åkte ner på stan med Hanna och en tjej som heter Sara och kommer från Kanada. Hanna och Petra hängde med henne i Australien förra året och nu var hon här och hälsade på och hon var hur skön som helst. Vi tre gick på systemet, fikade på Bryggkaféet och åkte upp till Gruvan för att kolla och köpa souvenirer. På kvällen grillade vi + Petra, Frida och Fia hos Hanna. Spelade Fuck you och drack vin och pratade såklart bara engelska för Saras skull vilket var awesome. Älskar att prata engelska. Sedan cyklade vi ner på stan, gick på ett fullproppat Rådhusgården och klämde oss ner på för få stolar och hade det trevligt en stund men vi orkade inte sitta och trängas med alla hipsters så vi drog på Etage. Det var väl en miss skulle jag vilja säga. Men ja det var trevligt iallafall. Kom hem vid tre, gjorde snabbmakaroner och somnade till The big bang theory.
Idag vaknade jag av att Petra ringde och sjöng och pratade och peppade mig att gå upp. När vi la på sov jag två timmar till. Men sen gick jag upp! Vi + Jill, Tina, Henke, Fia, Frida och Emelie drog till ån och skulle fiska. Hahaha. Sämsta idéen ever eftersom att det inte ens nappade en gång. Men det var hur soft som helst iallafall. Vi drack kaffe och prata och solade och sånt där man gör vet ni. Sen åkte alla hem utom jag, Frida och Petra. Vi sög in sista solen och pratade om framtiden som man inte vet vad man ska göra av. Nu tittar jag på Bachelorette och myser med kaffe. Är glad. Nu ska jag handsy en plånbok! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0