Rest on me

Dagens humör: Jag är rätt pepp!
Dagens borde: Åå ska inte öppna den dörren. Det finns för mycket
Dagens frisyr: Nyduschat 
Dagens smink: Ingenting än så länge
Dagens klädsel: Morgonrock. Har alltså nyss duschat
Dagens favoritlåtMt. Eden – Oh That I Had
Dagens planer: Ja idag ska jag äntligen färga ett par shorts. Ska bli askul. Ni får se sen. Och så var det planerat att jag skulle hänga med fem brudar, men två hade andra planer och jag ska ju liksom göra mitt experiment. Så nu får vi se
Dagens vill ha: PENGAR
Dagens längtan: Åh någonting kul. Typ Peace and love kanske
Dagens beroende: Ja mitt kaffe och datorn då
Dagens tråkigaste: Att jag liksom inte har ett öre och är besatt av pengar just nu
Dagens motto: Get rich or die trying. (Skoja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0