Well you made me look

Grej nummer två som suger med den här dagen: Eftersom att jag har jobbat i solen hela dagen har jag blivit brun, och ja det är ju bra, MEN jag hade ett linne med breda band på mig hela dagen och har fått världens fulaste och skarpaste kanter. Och förmodligen shortsbränna. Har inte vågat kolla. Måste ha något tubtopsliknande på mig imorgon eller heltäckande tröja. Hatar kanter. Hatar den här jävla dagen också. (Förutom att jag fikade imorse med Frida, Petra, Hanna, Antonia, Sofia och Linda och det var superfint och jättekul fast jag fick en äcklig macka).

Kommentarer
Postat av: räven

hatar också kanter. ytterligare en anledning till att jag sitter i skuggan, hahahå. saknar dig. vill skratta lite åt din shortsbränna

2011-07-08 @ 12:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0