Some kind of high every night

Har jobbat i två dagar nu, det är ganska kul. Fast jättevarmt och jag har ont överallt. Men jag ser det positivt, man blir brun och får gratis träning. Kommer vara så snygg och fit efter sommaren. Dessutom ska jag ju tjäna pengar så jag kan göra någonting jätteroligt sen. Måste bara bestämma exakt vad. Jag har så himla mycket i mitt huvud att jag inte kan sova ibland. Igår låg jag minst en timme och funderade på om jag skulle börja plugga någonting utomlands, blev så peppad för Petra snackar om att hon ska åka någonstans och plugga. Kanske London, då är man endå inte så långt borta. Eller så drar man till USA bara för att man kan. Men jdsfhsjkdghjru jag vill göra tusen andra saker också. Och jag blir så låst om jag börjar plugga i tre år.
Anywho, det blir ett senare problem. Denna vecka ska jag jobba två dagar till och på lördag ska jag gå på Elinas födelsedagsfest! Megaroligt! Och så ska jag väl umgås lite med min farbror + hans fru + min moster. För alla är här och hälsar på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0