Give me what's missing

Helgen var lite helvetisk men jag överlevde. Jobbade 14-22 på fredag och 06-14 igår = jag hann sova 4 timmar emellan. Osoft. Men efter var jag pepp och åkte ner på stan med Frida och handlade inför kvällen. Åkte hem och duschade och drack cider och gjorde mig iordning. Vid sju cyklade jag, Frida och Petra till Elina. Där var det födelsedagskalas för henne och vi grillade med alla som redan var där. Drack bål, pratade och myste. Hade astrevligt. Sen bastade vi, badade och Frida vart asfull. Det var extremt roligt. Kvällen slutade runt två då alla var helt slut av allt badande och alla började nyktra till. Utom Frida som var skitpackad fortfarande och fick inte på sig skorna och sa till en kille att han var så jävla tacky. Jag dog av skratt. Hon hoppade in i en taxi och jag cyklade hem. När jag kom hem satt hon utanför min dörr och vi gick in, jag gjorde ugnspizza och popcorn medans Frida låg på köksgolvet och krälade. Sen somnade vi väldigt gott.
Idag har jag varit ledig och är väldigt glad för det. Är TRÖTT. Har hängt i soffan med Frida, druckit cola och ätit mat hela dagen. Kvällen ska också spenderas i soffan med diverse program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0