Ögonen svider och igen

Nu sitter jag och uppdaterar mig. Har inte vart inne på internet på ett par dagar, förstår inte att panik har utbrytit. Inget nytt har direkt hänt. Eller jo, en jättehemsk grej. Det var en som dog här i vårt trapphus i fredags. Det var så jävla obehagligt, tre polisbilar och två ambulanser var här, en kvinna grät och skrek förtvivlat och folk sprang upp och ner i trapphuset. Vid tolv på kvällen rullades kroppen ut på en bår in i en likbil. Det var så himla konstigt.
Och sen har vi pratat jättemycket om Oslo och läst tidningar och kollat på nyheter. Vi har ätit tacos och köttfärsås, sett fyra filmer, druckit kaffe, åkt ut till roxnäs och fikat och jag har varit ute i stugan och plockat hallon, sett på mordkomissionen, spelat kort, vunnit över pappa i badminton, grillat och myst. Nu ska jag hem till Emelie och färga hennes hår. Imorgon ska jag jobba igen.

Kommentarer
Postat av: belle

herregud vad hade hänt med trapphusmänniskan? var det ett fall? vad obehagligt! & norge. finner liksom inga ord.

2011-07-24 @ 18:54:30
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0