I always reach for more

Hejjj. Sitter på min dator äntligen, den har vägrat det mobila bredbandet tidigare. Den här datorn är slut på de flesta sätt, stänger av sig minst två gånger i timmen och jag är rädd att den sjunger på sista refrängen. Efter den här vet jag inte vad jag ska ha. Funderar ju på en Mac men har liksom inte råd. Men det känns ovärt att köpa en ny PC tills vidare också. AJA skit samma. Sitter i köket med Frida, hon har fått svar på sin insändare i tidningen och sitter och skriver på ett svar. Det är så himla roligt.
Jag dricker kallt kaffe och lyssnar på Petra som damsuger. Det är måndag och jag är såklart trött. Har burit tunga saker hela dagen = inte min piece of cake så jag är helt död, dramatisk och less. Måste hitta ett nytt jobb. Måste vara min mest kända line. Och under detta år har jag haft tre olika värdelösa jobb. Så jag tippar på att det kommer fortsätta.
Anyway. Jag överlever jämt.

Kommentarer
Postat av: räven

Vill läsa fridas insändar-konversation! önskar ett inlägg med sådant innehåll!

2011-07-25 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0