Hanging in the section of madness

Bläddra neråt tre steg hela tidenoch låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.
Namn: Anna Berglund
När fyller han/hon år?: Jag trooor det är i november!
Är hon/han rolig?: Ja!!
Har du kysst han/hon?: Näpp
Är han/hon söt?: Ja hon är gullig
Har ni träffats? : Jajemensan
Namn: Anna Eljans
Är ni bra vänner?: Hon är min föredetta granne, bästa vän med min mamma och Hannas moster så jag känner ju henne men vi är inte nära vänner nej.
Kan du lita på han/hon?: Jadå. Fast jag skulle nog aldrig berätta någonting hemligt eller jobbigt för henne, för det skulle bli weird.
Är han/hon lång?: Gud jag minns inte hur lång hon är. Typ som jag tror jag = lång.
Hur länge har ni kännt varandra?: Sen de flyttade in här bredvid, kanske när jag var tre-fyra år = 93-94.
Har ni träffats?: Ja.
Namn: Ante
Var träffades ni första gången?: Ingen aning. Men säkert i skolan, vi gick på samma högstadieskola.
Hur gammal är han/hon?: 2 år äldre än mig.
Går ni på samma skola?: Nä.
Har du kramat honom/henne?: Ja.
Hur länge har ni kännt varandra?: Ja jag vet inte, känner ju inte direkt han så där jättebra. Men sedan jag gick i ettan kanske.
Namn: Berivan
Hur länge har ni känt varandra?: Sedan jag började jobba på Cityjouren.
Har du kramat honom/henne?: Nej.
Kan du berätta hemligheter för den personen?: Haha nej. Vi har träffat varandra två gånger.
Är personen viktig för dig?: Nej det skulle jag väl inte säga. Men det låter ju elakt för jag vill ju fortfarande inte att någonting hemskt händer henne. Men viktig för mig i mitt liv är hon ju inte.
Namn: CP Jeses
Är ni släkt?: Nej!!!!
Har ni träffats?: Ja tyvärr.
Har ni kramats?: Nej!!!!
När kommer ni träffas igen?: Nej!!!!!!
Känner du honom/henne bra?: Nej!!! Träffade två snubbar en gång i Stockholm som förföljde mig och tvingade mig ge mig deras nummer för de ville ha med mig i någon sekt typ och de pratade om jesus och att han ville att jag skulle prata med dem och det var så jävla obehagligt så att jag råkade ge mitt riktiga nummer när jag skulle ge fel nummer och sen ringde de flera gånger så jag döpte dem till CP Jesus så jag skulle veta att jag inte skulle svara och sen hade jag panik jättelänge tills Frida skickade ett sms till dem att sluta.
Namn: Ebba K
Har ni träffats?: Ja
Vars bor han/hon?: Stockholm vanligtvis, men nu är hon ute och reser i Asien som vi gjorde.
Hatar du personen?: Nejnej
Har du sett personen full?: Ja, men bara lite full tror jag. Kan inte minnas att jag har sett Ebba så där aspackad. Men det kanske har hänt någon gång när jag har varit jättefull.
Namn: Elina
Har du kramat henne/honom?: Ja miljoner gånger.
Har du sett personen röka?: Ja varje gång vi ses haha.
Har du sett personen full?: Ja det med.
Är personen äldre än dig?: Ja två månader.
Namn: Emelie
Är han/hon söt?: Världens sötaste.
Har du några minnen med personen?: Ja såklart. Hon har varit en av mina bästa vänner sedan jag var 13.
Har du hennes/hans msn?: Yup.
Träffas ni ofta?: Ja iallafall någon gång i veckan.
Namn: Emma TMFD
Står han/hon nära dig?: Nej. Hon gick i min klass i Sandviken när jag pluggade textil/mode/form/design.
Har du kramat personen?: Jag tror jag kramade alla i min klass sista dagen i skolan.
Är han/hon söt?: Jadå.
Har ni träffats?: Ja.
Har du varit förtjust i honom/henne?: Haha nej.
Namn: Eva Swing
Är han/hon vacker?: Mja men jo. För att vara i hennes ålder är hon liksom fräsch!
Går ni på samma skola?: Nej. Hon var min chef när jag jobbade som sömerska.
Tror du personen har bra betyg?: Jag har ingen aning om hon hade bra betyg, hon är typ femtio nu.
Är han/hon snäll?: Ja!
Namn: Fia!
När träffades ni första gången?: 1997. Den dagen jag började ettan.
Brukar ni smsa?: Ja varje dag
Har du sett personen full?: Hahaha oja.
Delar ni några minnen tillsammans?: Flera tusen miljarder.
Namn: Fjärilshuset
Känner ni varandra bra?: Nej. Inte alls, har aldrig varit där.
Brukar ni ringa varandra?: Jag ringde en gång förra hösten när jag ville dit och ville veta öppettider.
Är han/hon snygg?: Fjärilarna är nog jättefina.
Är personen äldre än dig?: -
Namn: Frida Mam Hem
Älskar du honom/henne?: Frida, ja mycket.
Träffas ni ofta?: Ja nästan varje dag. Men snart kommer vi ses ännu mer.
Har du kysst han/hon?: Ja.
Namn: Frida Räven
Är han/hon snäll?: Oja och hon ger alltid världens bästa presenter.
Bor?: I Göteborg
Hur gammal?: Hon fyller 20 år om tio dagar, samma dag som Elina!
Är ni bra vänner?: JA!
Namn: Gittan&Bengt-polo
När kommer ni träffas?: Vet inte, det är mamma och pappas vänner som bor i Stockholm. Så inte inom den närmaste framtiden antagligen.
När träffades ni sist?: Hmm. Två år sedan tror jag när vi var där och hälsade på.
Har du kramat personen?: Ja båda två.
Namn: Hanna Risberg
Vill du krama honom/henne?: Ja! Jag har inte träffat henne på två veckor nu.
Vill du träffa honom/henne just nu?: Ja, fast hon sover nog och jag ska lägga mig strax. Men jag ska träffa henne imorgon och fika!
Har ni pratat i telefon nångång?: Ja idag till exempel.
Bläddra neråt tre steg hela tidenoch låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.
Namn: Anna Berglund
När fyller han/hon år?: Jag trooor det är i november!
Är hon/han rolig?: Ja!!
Har du kysst han/hon?: Näpp
Är han/hon söt?: Ja hon är gullig
Har ni träffats? : Jajemensan
Namn: Anna Eljans
Är ni bra vänner?: Hon är min föredetta granne, bästa vän med min mamma och Hannas moster så jag känner ju henne men vi är inte nära vänner nej.
Kan du lita på han/hon?: Jadå. Fast jag skulle nog aldrig berätta någonting hemligt eller jobbigt för henne, för det skulle bli weird.
Är han/hon lång?: Gud jag minns inte hur lång hon är. Typ som jag tror jag = lång.
Hur länge har ni kännt varandra?: Sen de flyttade in här bredvid, kanske när jag var tre-fyra år = 93-94.
Har ni träffats?: Ja.
Namn: Ante
Var träffades ni första gången?: Ingen aning. Men säkert i skolan, vi gick på samma högstadieskola.
Hur gammal är han/hon?: 2 år äldre än mig.
Går ni på samma skola?: Nä.
Har du kramat honom/henne?: Ja.
Hur länge har ni kännt varandra?: Ja jag vet inte, känner ju inte direkt han så där jättebra. Men sedan jag gick i ettan kanske.
Namn: Berivan
Hur länge har ni känt varandra?: Sedan jag började jobba på Cityjouren.
Har du kramat honom/henne?: Nej.
Kan du berätta hemligheter för den personen?: Haha nej. Vi har träffat varandra två gånger.
Är personen viktig för dig?: Nej det skulle jag väl inte säga. Men det låter ju elakt för jag vill ju fortfarande inte att någonting hemskt händer henne. Men viktig för mig i mitt liv är hon ju inte.
Namn: CP Jeses
Är ni släkt?: Nej!!!!
Har ni träffats?: Ja tyvärr.
Har ni kramats?: Nej!!!!
När kommer ni träffas igen?: Nej!!!!!!
Känner du honom/henne bra?: Nej!!! Träffade två snubbar en gång i Stockholm som förföljde mig och tvingade mig ge mig deras nummer för de ville ha med mig i någon sekt typ och de pratade om jesus och att han ville att jag skulle prata med dem och det var så jävla obehagligt så att jag råkade ge mitt riktiga nummer när jag skulle ge fel nummer och sen ringde de flera gånger så jag döpte dem till CP Jesus så jag skulle veta att jag inte skulle svara och sen hade jag panik jättelänge tills Frida skickade ett sms till dem att sluta.
Namn: Ebba K
Har ni träffats?: Ja
Vars bor han/hon?: Stockholm vanligtvis, men nu är hon ute och reser i Asien som vi gjorde.
Hatar du personen?: Nejnej
Har du sett personen full?: Ja, men bara lite full tror jag. Kan inte minnas att jag har sett Ebba så där aspackad. Men det kanske har hänt någon gång när jag har varit jättefull.
Namn: Elina
Har du kramat henne/honom?: Ja miljoner gånger.
Har du sett personen röka?: Ja varje gång vi ses haha.
Har du sett personen full?: Ja det med.
Är personen äldre än dig?: Ja två månader.
Namn: Emelie
Är han/hon söt?: Världens sötaste.
Har du några minnen med personen?: Ja såklart. Hon har varit en av mina bästa vänner sedan jag var 13.
Har du hennes/hans msn?: Yup.
Träffas ni ofta?: Ja iallafall någon gång i veckan.
Namn: Emma TMFD
Står han/hon nära dig?: Nej. Hon gick i min klass i Sandviken när jag pluggade textil/mode/form/design.
Har du kramat personen?: Jag tror jag kramade alla i min klass sista dagen i skolan.
Är han/hon söt?: Jadå.
Har ni träffats?: Ja.
Har du varit förtjust i honom/henne?: Haha nej.
Namn: Eva Swing
Är han/hon vacker?: Mja men jo. För att vara i hennes ålder är hon liksom fräsch!
Går ni på samma skola?: Nej. Hon var min chef när jag jobbade som sömerska.
Tror du personen har bra betyg?: Jag har ingen aning om hon hade bra betyg, hon är typ femtio nu.
Är han/hon snäll?: Ja!
Namn: Fia!
När träffades ni första gången?: 1997. Den dagen jag började ettan.
Brukar ni smsa?: Ja varje dag
Har du sett personen full?: Hahaha oja.
Delar ni några minnen tillsammans?: Flera tusen miljarder.
Namn: Fjärilshuset
Känner ni varandra bra?: Nej. Inte alls, har aldrig varit där.
Brukar ni ringa varandra?: Jag ringde en gång förra hösten när jag ville dit och ville veta öppettider.
Är han/hon snygg?: Fjärilarna är nog jättefina.
Är personen äldre än dig?: -
Namn: Frida Mam Hem
Älskar du honom/henne?: Frida, ja mycket.
Träffas ni ofta?: Ja nästan varje dag. Men snart kommer vi ses ännu mer.
Har du kysst han/hon?: Ja.
Namn: Frida Räven
Är han/hon snäll?: Oja och hon ger alltid världens bästa presenter.
Bor?: I Göteborg
Hur gammal?: Hon fyller 20 år om tio dagar, samma dag som Elina!
Är ni bra vänner?: JA!
Namn: Gittan&Bengt-polo
När kommer ni träffas?: Vet inte, det är mamma och pappas vänner som bor i Stockholm. Så inte inom den närmaste framtiden antagligen.
När träffades ni sist?: Hmm. Två år sedan tror jag när vi var där och hälsade på.
Har du kramat personen?: Ja båda två.
Namn: Hanna Risberg
Vill du krama honom/henne?: Ja! Jag har inte träffat henne på två veckor nu.
Vill du träffa honom/henne just nu?: Ja, fast hon sover nog och jag ska lägga mig strax. Men jag ska träffa henne imorgon och fika!
Har ni pratat i telefon nångång?: Ja idag till exempel.
(Listan hittade jag på Rävens listblogg)

Kommentarer
Postat av: Anonym

pusipusipus

2011-07-08 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0