Thats what you get when you let your heart win

Okej. Vill börja med att be om ursäkt för den posiga bilden men jag hade helt enkelt inte någon annan. Den är från i helgen när Fridas låtsaspappa fotade mig och Frida till vår framtida res-blogg. Jaja. Man ser heller inte riktigt men ja mitt hår är alltså mörkare upptill och ljusare nertill. JAG ÄR SÅ UNIK. Haha. Nej. Men jag ville göra någonting nytt och pallade inte färga hela håret - hittade en bra lösning. Vet dock inte om jag ska be min vän Robin klippa mig och färga det lite mer, för just nu ser det lite trist ut.


Kommentarer
Postat av: räviz

du är så fin. & ditt hår har blivit så himla långt igen!!!!

2011-12-01 @ 15:11:40
Postat av: jonna

sa himlan fiiin!!!

2011-12-03 @ 03:49:21
Postat av: Anonym

snyggast som alltid!!!

2011-12-03 @ 19:31:52
URL: http://sytanten.blogg.se/
Postat av: Agnes

det var jag som skrev nyss, skrev inte mitt namn hehe

2011-12-03 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0