All in one piece

Just ja! Sydamerika. Jag åker till Ecuador den 16 februari tillsammans med Frida (som jag åkte till Asien med) och vi kommer förmodligen hem efter 3-4 månader. Men vi vet inte. Vi ska först ut i regnskogen och volontärarbeta på ett räddningscenter för djur som blivit misshandlade och olagligt hanterade. Där finns jaguarer, apor, björnar osv. Efter det kommer vi förmodligen ta oss till kusten och åka till Galápagos. Men inget är hundra än. Och resten av tiden kommer vi åka längs kusten upp till Colombia, Panama, Costa Rica, Nicaragua, Guatemala, Belize och tillslut Mexico.

Kommentarer
Postat av: räven

<3<3<3<3<3<3<3 dör låter så kul förutom att det kommer vara så himla varmt tänker jag mig men du gillar ju varmt å är glad för eeeerrrrrr & djuren ni ska rädda

2011-12-08 @ 10:45:29
Postat av: belle

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÖR PGA AVUNDSJUK

2011-12-09 @ 10:37:00
Postat av: jonna

tarar i ogonen!!! saknar dig jattemkt och kommer sakna dig tusen ganger mer eftersom att det kommer droja en evighet tills vi ses igen. ah. ni kommer fa det bast. puussss

2011-12-13 @ 06:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0