They would say it is impossible

Sista dagen hemma och jag är heeeelt ledig. Så fruktansvärt skönt. Just nu ligger jag och min bror under varsitt täcke i soffan och se på Somewhere. Han har dock somnat efter att ha skrivit någon slags artikel till sex i morse.
Snart kommer Petra hit, vi ska dricka kaffe och göra en typ sju timmar lång spellista till på nyår, vi är nämligen musikansvariga. Jag har även ansvar för minipizzorna. Det är skönt att ha en liten festkommité som säger till alla vad som ska göras och vem som ska göra det. 
Ska även äntligen få en ny telefon och få byta abonnemang idag. Ska slå in julklappar och köpa några sista. Och sen måste jag packa lite. Framförallt hänga med Petra. Hon flyttar till London den 9 januari istället för Skåne. Och jag måste börja planera vad jag ska göra när jag kommer hem från Mexiko and all that jazz liksom. Tips? Ni får gärna bestämma åt mig om ni vill, jag är öppen för alla förslag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0