If you're a bird i'm a bird

Hej fränds. Jag sitter i köket, dricker kaffe och har klämt i mig en bit kladdkaka. Och grädde. Det var gott. Jag mår bra, är lite trött och förkyld men inte så att man kan klaga liksom. Det är så konstigt väder, strålande sol men iskallt. Är nog därför jag känner mig sjuk. Jaja vad har hänt i livet? I helgen var vi superhurtiga. På lördagen gick jag och Frida upp tidigt, Petra var redan på jobbet. Vi åt frukost och satte på oss regnjackor och stövlar och åkte för att hämta Sam och Isa. Sam är gift med Petras jobbarkompis som heter Maria och är supergullig. Isa är deras son. Vi fyra skulle dra och plocka kantareller. Det gjorde vi. Vi hittade riktigt mycket och lite hallon och blåbär också som slank ner. Efter fyra fem timmar gick vi upp till Källslätten = någon form av park där det fanns kor och får och äppelträd. Vi matade en jättefet kossa med äpplen tills Petra, Maria och hennes andra två små barn kom dit och så hade vi en piknik. Det var awesome! Solen sken, vi åt jättegod sallad, drack kaffe, åt muffins, spelade kort och kittlade och lekte med barnen. Isa är fyra, Maja två och Leon är två månader. Världens sötaste barn.
Sen åkte vi hem och träffade Hanna ett tag.
Den här veckan har jag jobbat lite i trädgården och sen fick jag veta att jag fick jobbet på Subway så igår började jag där och ska dit idag igen och jobba kväll. Det är fett. Ska dock kanske jobba lite i trädgården nästa vecka också.
Iallafall är det sköönt att ha ett jobb tills i höst. Så jag kan spara pengar till någonting kul.
Imorgon har vi inflyttningsfest äntligen, det kommer bli kul! Men nu måste jag äta och cykla ner på stan. Puss!


Kommentarer
Postat av: psychofox

i love you du är bäst jag är trött & fullis & saknar dig när typ hälften av de som var på popaganda förra året är här nu & jag ba buhuhuhuuuuu stinisen. stinisen. tjutvå. saknar. buhubuhu. men så. tänker jag. hihihi. har henne i mitt liv. har en hög försenade födelsedagspresenter/julklappar, ojdå, det var ett tag sen. du är bäst.

2011-08-13 @ 01:05:25
Postat av: belle

äru död eller? uppdateraaaaa

2011-08-22 @ 09:19:35
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0