Why did i die instead of you

Mitt nya mål är att somna innan tolv varje dag jag inte dricker. Och att gå upp vid nio. Och så har jag bestämt mig för att börja med yoga. 1. För att det är ganska kul och inte så jobbigt 2. Avslappningen på slutet är så himla himla bra 3. Jag har Petras yogafilm på datorn så jag kan stå i mitt vardagsrum och göra det istället för att gå på något pass bland svettiga människor på Friskis och Svettis. Och så ska jag börja laga mat. Hej och välkommen allihopa till det nya jaget. Hoppas ni ska trivas.

Kommentarer
Postat av: belle

älskar att du uppdaterar typ tusen gånger om dagen nu. bra!

2011-04-05 @ 11:16:20
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0