What i can do

Ok. Mitt hårfärgningsförsök vart inte godkänt. Eftersom man knappt ser någon skillnad, jag får helt enkelt köpa mer hårfärg i veckan. Skulle ju chockera med någonting drastigt. Det skulle bli ljusare men blev ungefär exakt som det såg ut innan jag åkte utomlands = mörkare och mer glansigt.
Men inte deppar jag för det. Istället har jag gjort lite för starkt kaffe (som det ska vara) och skärt upp morotskaka och ska eftermiddagsfika! Eftersom att jag fortfarande ligger fem timmar före svensk tid går jag runt och känner att jag vinner tid varje gång jag kollar på klockan. Det är fint! Solen lyser här nu och himlen är helt blå. Så blå som den bara blir på vintern i Sverige. Vet inte om det känns sorgligt eller jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0