And you make me feel like neon lights

DAGENS KLÄDER: Svarta strumpbyxor, sönderklippt t-shirt, en guldkedja och tofflor. Och tidigare hade jag en svart hoodie och skinnjacka på mig också.  
DAGENS FRISYR: Just nu ser det så där nytvättat ut som jag hatar.
DAGENS SMINK: Eyeliner och mascara
DAGENS VILL HA: Jag har faktiskt ingen aning. Jo, en kram, en bra film och lite pengar så jag inte dör.
DAGENS KÖP: Hårfärg.
DAGENS PLANER: Ska äta makaroner snart med pappa, sen ska jag träffa Hanna och Linda tror jag!
DAGENS BÄSTA: Att vakna i ett nytt fint rum. 
DAGENS SÄMSTA: Att inte veta hur man mår riktigt. Och att jag inte vet vad som kommer hända, inte ens imorn.
DAGENS ROLIGASTE: Jag tar en sak som egentligen hände igår. Jag slog på tvn precis i slutet av ett avsnitt av Gilmore girls, precis när jag har satt på tar Lorelai fram Bop it!! Jag dör och skrattar ihjäl mig och tänker på Räven. Och idag berättade hon för mig att hon också sett de avsnittet och då skratta jag ännu mer. 
DAGENS TRÅKIGASTE: Att jag egentligen inte har någonting riktigt att göra.
DAGENS MISSLYCKANDE: Min nya hårfärg.
DAGENS HUMÖR: Neutralt.
DAGENS SJUKA: Min hals.
DAGENS LÄNGTAN: Ett nytt äventyr.
DAGENS FUNDERING: Varför är det ingen som säger åt mig exakt vad jag ska göra så jag slipper tänka?
DAGENS BEROENDE: Facebook.
DAGENS SAKNAD: Jag saknar dem där som är kvar i Thailand.
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Top model/Project Runway/Vänner.

Kommentarer
Postat av: Räven

alltså. HAHAHAHA. det var SÅ ROLIGT. men bop-it:en! älskar.

2011-04-05 @ 16:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0