Could have had it all

Saker som jag har skrivit ner men insett är skittråkiga:
1. Jag har känt mig konstig idag. Jättekonstig. Gör det fortfarande. Och jag tror det var för att jag gick ner på stan för första gången och tittade i affärer. Jag mådde skitdåligt och fick ångest. Vet inte om det har att göra med att jag inte kan köpa någonting eller för att det känns så jävla normalt. Jag är knäpp. Det kanske är någonting annat. Kommer ihåg för ett par år sedan så började jag hyperventilera lite då och då när jag var på stan. En gång när jag var med Jonna fick jag lov att sätta mig på golvet mitt inne på HM för jag fick panik. Det var ungefär så det kändes idag. Så jag ska sluta gå på stan. Iallafall för att kolla på kläder.
2. Jag har börjat störa mig på människor som säger tokigt. "Det där var väl för tokigt". Dör.
3. Kvällens aktivitet var att rensa en jättestor låda som var full med tidningar, papper, brev, utklipp, skolarbeten, viktiga papper, skivor, böcker och broshyrer som har legat under min säng sedan medeltiden. Det var endå ganska roligt. Hittade saker jag hade letat efter och glömt. Till exempel en skiva jag hade döpt till: "ingen aning om vad det är med det låter fint" och en bok med drömmar jag skrev ner under en period. Och så slängde jag så jävla mycket skit. Så nu behöver jag inte ens den lådan. Yey.
4. Jag bakade en paj igår, den blev skitgod. Det var bacon och ost i den.
5. Åt jordgubbar med grädde för en stund sedan. Jävligt överskattat.
6. Mamma och pappa kom hem från en promenad och sa att jag borde söka jobb på systemet för att "det skulle väl passa dig". Och de var helt allvarliga. FML.
7. Känner mig lite som en besvikelse. På många olika plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0